| BINE AŢI VENIT PE SITE-UL PROVITA MEDIA! |
|
Provita Media este un site unic pentru cantitatea, conţinutul si acurateţea informaţiilor pe tema avortului, a copilului nenascut, a sanatatii femeii si a familiei in general.
Incercăm, pe această cale, să venim in intampinarea mai ales a femeilor care au făcut un avort. Ele se află sub greutatea unei vini care le macină sufletul şi le pune la indoială demnitatea. Vina acestor femei este cu atat mai greu de dus, cata vreme cei din jurul lor nu le-au spus ce inseamna un avort.
In societatea de astăzi, femeia are dreptul de a fi informată asupra consecinţelor avortului. Ea trebuie să ştie ca, prin avort, omoara un copil, si trebuie sa stie, deopotriva, care sunt consecinţele avortului, fizice şi psihice, pentru ea. Despre aceste consecinţe se vorbeşte pe larg in literatura de specialitate.
|
|
|
Institutul Naţional de Cancer din SUA recunoaşte că avortul creşte riscul de cancer mamar, dar de ce nu spune acest lucru femeilor ? |
|
|
|
|
Un studiu despre legătura dintre contracepţie şi cancerul mamar, publicat în aprilie 2009, include, de asemenea, o presupunere a cercetătorilor Institutului Naţional de Cancer (INC) din SUA că avortul creşte riscul cancerului mamar cu 40%. Totuşi, apărătorii drepturilor femeilor se întreabă de ce grupruile de cercetare importante şi grupurile de informare şi sprijin al victimelor cu cancer mamar încă nu le spun femeilor despre acest risc?
Studiul, condus de către Jessica Dolle şi Centrul de Cercetare a Cancerului „Fred Hutchinson”, a descoperit nu numai că anticoncepţionalele orale sunt o cauză probabilă a cancerului mamar la femeile sub 45 de ani, dar conţinea de asemenea concluzii ale cercetătorilor Institutului Naţional de Cancer din SUA că avortul creşte riscul cancerului mamar cu 40%.
|
|
Ultima actualizare ( joi, 28 ianuarie 2010 12:54 )
|
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
Respect faţă de viaţă – marile restaurante olandeze renunţă la ... pateul de foie gras |
|
|
|
|
Cele mai mari lanţuri hoteliere şi de restaurante din Olanda au renunţat la sfârşitul anului 2009 să mai introducă pateul de ficat de pasăre în meniuri, cu ocazia „sărbătorilor de la sfârşit de an”, sub presiunea unui organism al apărării drepturilor animalelor, Wakker Dier (aprox. „Vegheaţi animalele”). Printre aceste figurează hoteluri cunoscute, ca Sheraton, Marriott, lanţul olandez Van der Valk şi NH Hotels, precum şi restaurante prestigioase din Amsterdam: Krasnopolsky, Refels şi altele. Ele urmează exemplul reginei Beatrix, care a interzis din meniurile oficiale toate mâncărurile de vechea tradiţie gastronomică, încă din 2007.
|
|
Ultima actualizare ( joi, 28 ianuarie 2010 22:28 )
|
|
Citeşte mai mult...
|
|
Marş pentru viaţă la Washington |
|
|
|
|
În capitala Statelor Unite, Washington DC, a avut loc, la 22 ianuarie, Marşul pentru viaţă, care a comemorat 37 de ani de la procesul Roe vs Wade. Peste 300 de mii de persoane s-au adunat pentru a manifesta pentru susţinerea vieţii. Printre vorbitorii notorii la acest marş s-a numărat şi deputatul Chris Smith, şeful Forumului Pro-Vita din Congresul american. Domnia sa a menţionat: „Pentru noi, toţi, toate vieţile umane sunt preţioase şi sfinte şi au nevoie urgentă a fi protejate. Noi salutăm şi respectăm profund pe toţi, inclusiv pe cei mai slabi, cei mai vulnerabili şi cei mai fără drepturi. În special, admirăm şi cinstim femeile extraordinar de curajoase care au făcut avort şi care nu mai pot să tacă. Vocea şi mărturia lor arată calea reconcilierii pentru toate femeile care au fost, în primul rând, minţite, apoi, victimizate, prin avort.
|
|
Ultima actualizare ( joi, 28 ianuarie 2010 06:47 )
|
|
Citeşte mai mult...
|
|
Mii de susţinători ai vieţii au defilat în Marşul pentru viaţă de la Paris |
|
|
|
|
A şasea ediţie a militanţilor împotriva avortului s-a desfăşurat la Paris, la 17 ianuarie. Marşul a comemorat 35 de ani de la promulgarea Legii Veil, care a legalizat avortul în Franţa. Potrivit organizatorilor, între 20.000 şi 25.000 de manifestanţi pro-vita au manifestat pentru viaţă, în majoritate familii şi tineri. Sute de pancarte erau purtate de manifestanţi cu slogane de genul: „Apără viaţa”, „Legi pentru viaţă”, „Apăraţi nenăscuţii”, „Nu experimentării pe embrioni”. Oraginzatorii s-au bucurat de sprijinul istoricului Jacques Dupaquier, membru al Academiei de Ştiinţe Morale şi Politice şi al ierarhilor Bisericii Catolice, precum Cardinalul Barbarin, arhiepiscop de Lyon, caruia i s-au alaturat mai multi episcopi. Luând cuvântul în numele colectivului „En Marche pour la vie”, Cécile Edel a calificat avortul drept un „eşec tragic”, ce se traduce prin „respect tot mai mic faţă de viaţă, şi tot mai multă însingurare şi suferinţă pentru femei”. Colectivul organizator a inclus organizaţii precum: Etudiants pro-vie, SOS La vie, SOS Touts petits, La trêve de Dieu, Renaissance catholique, Promouvoir, Soignants porteurs d'espérance, Confédération des familles chrétiennes, SOS Maternité, Choisir la vie şi Chrétienté Solidarité. (Le Télégramme.com, 18 ianuarie 2009).
|
|
Ultima actualizare ( joi, 28 ianuarie 2010 06:59 )
|
|
Citeşte mai mult...
|
|
Duma de Stat va interzice clonarea omului pe o perioadă nedeterminată |
|
|
|
|
Duma de Stat intenţionează să interzică clonarea omului pe o perioadă nedeterminată, anunţă AMI-TASS, cu trimitere la serviciul de presă al grupului „Rusia Unită”. Proiectul de lege, pregătit de către guvernul Federaţiei Ruse, urma să fie luat în dezbatere la 22 ianuarie. Perioada de valabilitate a legii, care impunea o interzicere pe timp de 5 ani a clonării, a expirat la 23 iunie 2007. Noul document propune o interzicere pe o perioadă nelimitată, până la intrarea în vigoare a legii federale, care va reglementa utilizarea tehnologiilor de clonare.
|
|
Ultima actualizare ( joi, 28 ianuarie 2010 07:02 )
|
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
|
Pagina 1 din 48 |
|