Campania „Dragoste fara griji” lansata in luna iulie promoveaza pe larg utilizarea contraceptivelor si poarta mesajul: „Un copil poate aparea cand te astepti mai putin. Hotaraste tu momentul potrivit”. Campania este realizata de Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS). (Adevarul, 6 august 2007)
O noua campanie de spalare a creierului, organizata de SECS
Varia
- Fundația Soros analizează familia din România
Fundatia Soros Romania a lansat Barometrul de Opinie Publica pentru luna mai, cu tema „Viata in cuplu”. Cercetarea ofera informatii […]
„Femeile si realitatea avortului” – conferinta internationala in SpaniaSpecialisti in medicina, care s-au intalnit in Spania recent, au dat publicitatii un apel urgent pentru o grija mai mare […]
Prima de contraceptie impotriva poluariiComentatorul american Rush Limbaugh a denuntat propunerea lui Andrew Revkin, cronicar la New York Times, in materie de mediu. Acesta […]
Pilula de-a doua zi fetelor de 12 ani din Marea BritanieAceştia au fost de acord că pilula de-a doua zi să li se administreze acestor copii, fără cunoştinţa părinţilor, anunţă […]
Știință, psihologie, sociologie, educație și valoriOpinie de Bernard Mitjavile, Sursa: Agoravox.fr Răul unei anumite psihologii și a unei anumite sociologii, devenite populare, a fost rareori […]
Un proiect de lege mai puternic decat Amendamentul HydeAutor: Jonathan Abbamonte, 25 ianuarie 2017, Sursa: Population Research Institute Ieri, 24 ianuarie, Camera Reprezentantilor a adoptat un proiect de […]
Accesând site-ul nostru, sunteti de acord să utilizați Cookie-uri. Mai multe info
Setările cookie-urilor de pe acest site „permit cookie-urilor” să vă ofere cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site, fără a schimba setările cookie-urilor, sau dacă faceți clic pe „Accept” mai jos, vă dați acordul pentru acest lucru.